اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
سئول به موضع گیری درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی پرداخت و درباره حل موضوع به شکل روان ابراز امیدواری کرد.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
مدیر عامل شرکت آرامکو عربستان به موضع‌گیری درباره روند امور در میدان گازی آرش پرداخت.
وزیر خارجه ترکیه به موضع گیری درباره سوریه و جنگ اوکراین و روابط با یونان پرداخت.
سخنگوی وزارت کشور عراق در موضع گیری جدید خود درباره اربعین گفت: درباره ایران باید بگوییم که هر فردی که گذرنامه نداشته باشد، سند ویژه ای خواهد داشت که مجوز ورود به خاک عراق محسوب می‌شود.
وزیر نفت کویت بار دیگر مدعی شد که این کشور به همراه عربستان به طور مشترک مالک میدان گازی آرش هستند.
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر دفاع استونی، ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین متوقف شود.
نولان می‌گوید: وقتی من با محققان پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در حال حاضر صحبت می‌کنم، آن‌ها به معنای واقعی کلمه این را - در حال حاضر - به عنوان «لحظه اوپنهایمر» خود می‌دانند. آن‌ها به تاریخ نگاه می‌کنند تا بگویند: مسئولیت دانشمندان در حال توسعه فناوری‌های جدید که ممکن است عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد، چیست؟
اقتصاد ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و اولین بخشی که به شدت از این موضوع تاثیر گرفته؛ صادرات و فروش نفت و درآمد‌های حاصله است. با اینحال دولت رئیسی می‌گوید درآمد نفتی‌اش هشت برابر شده است. سوال مهم این است که درآمد نفتی در اقتصاد ایران چه می‌شود و در کجا به مصرف می‌رسد؟
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد که روند گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها یک مسیر پیوسته است و در تعامل بین دو طرف پیگیری می‌شود و نیازی نیست برای آن فضاسازی رسانه‌ای شود.
کشوری که دچار شدیدترین تحریم‌ها است و روزبه‌روز حلقه محاصره سیاسی و اقتصادی کشور تنگ‌تر می‌شود، نیاز به سیستم جدید برای مقابله دارد؛ ولی همچنان درِ اقتصاد به روی پاشنه لیبرالیستی آن هم از نوع بد آن می‌چرخد و مصرف هرچه بیشتر و پول‌ریزی هرچه فزون‌تر را مسئولان در پیش گرفته‌اند.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است تیم ملی کشورش جدی‌ترین مدعی قهرمانی جام جهانی است.
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که با پایان جدیدترین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها و احیای برجام، بهای جهانی طلای سیاه کاهش پیدا کرد.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکردهای شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته‌ایم.
حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه با توجه به این که سرنوشت برجام مشخص نیست باید برای همه سناریو‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کند که ما را بشکند و نباید منتظر حملات و تحریم‌های دشمن باقی بمانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ